Apie tinklaraštį..

Internetas - mano duona. Apie tai ir tinklaraštis: kaip uždirbti pinigus internete ir kaip tapti geresniu interneto užkariautoju bei susijusius dalykus - seo, interneto reklamą, efektyvumą, produktyvumą, įvairius mielus dalykėlius, padedančius nudirbti darbus efektyviau.

...ir apie mane

Tai tinklaraštis žmogaus, kuris 100% pajamų gauna iš interneto. Jei žinote daugiau arba naujesnių dalykų, drąsiai komentuokite.

Bjauri patirtis – pigu.lt

Įspėjimas. Čia pateikiama informacija yra grynai iš mano asmeninės patirties ir pateikiama tik mano asmeninė nuomonė

Na, bjauri yra gal ne visiškai tinkamas žodis. Mano nuomone, iš esmės reiktų įrašą  vadinti “bjauri, nemandagi, mieganti pigu.lt pagalba”. Tad jei norėsite ką nors pirkti pas juos nebūdami tikri dėl prekės – asmeniškai siūlau apeiti šią kontorėlę ratu. Šiuo įrašu noriu ne tik apie tai pranešti kitiems, bet ir parodyti visoms e.parduotuvėms, kaip nereikia teikti pagalbos. Tiesa, paguglinau, ir atrodo nesu vienišas. Ir dar čia.

Atrodo ten kažkoks vaikas nieko neapmokytas pasodintas, net neišmokęs naudotis el. pašto šablonais, teksto šablonais ir pan.

Blogas bendravimas el. paštu

Jau gerokai seniau rašiau du laiškus – jų tariamu skambiu el. pašto adresu: pagalba@pigu.lt  – jokio atsakymo. Rašiau šiandien dar du, viename jų – internete aprašymas pateikiamas kiek kitaip ir todėl nesu tikras, gal net prekės modelis ne tas? Vėl negavau atsakymo į pirmąjį laišką, bet gavau į antrą, kuris atrodo taip:

Sveiki,

Pačiau apie produktą: http://www.gaminotojosvetaine.lt/preke

Pagarbiai,
pigu.lt komanda

Nu jėga. Tiesiog pasikark. Šį produkto aprašymą ir pats mačiau, dėl jo ir laiška gi rašiau. Taigi:

  • visiškai neatsakyta į klausimą
  • jokių “Dėkojame, kad domitės mūsų prekėmis”. Kai esi tik ką nuo žagrės (čia palyginimas), kokie dar čia mandagumai?
  • atrašo neprisistatęs asmuo. O kas jei bus pateikta klaidinati informacija ir pan.? Tai gal eikite dar toliau, tiesiog siuntinėkite klientus?

Labai blogas bendravimas telefonu

Čia dar geriau – niekas darbo valandomis net nepakėlė ragelio, pralaukus daugiau nei 10 min.! Tai kam dar pateikiate telefoną? Suprantu, kad atrodo kietai.

Apgailėtinas bendravimas Skype

Na, toks ten ir bendravimas. Atkreipkite dėmesį kokiu dažnumu atrašoma. Ir vėl jokių “Prašome palaukti bent kelias minutes” ar pan. Apie tokį “prašome palikti savo el paštą, į jūsų klausimą atsakys kompettingas asmuo”. Super operatyvumas 2 sakiniai per 20 minučių…

[15:19:50] As says: laba diena
[15:28:51] pigu.lt.pagalba says: sveiki
[15:29:13] As says: Noriu paklausti ar tikrai http://pigu.lt/kompiuterine_technika/monitoriai/samsung_syncmaster_245t?id=17565 neturi HDMI ?
[15:31:36] As says: alio?
[15:32:31] As says: ei?
[15:33:59] As says: ar yra gyvu?
[15:36:06] As says: ?
[15:38:14] As says: ?
[15:40:29] pigu.lt.pagalba says: Dėl techninių klausimų, pageidautina rašyti užklausą į pagalba@pigu.lt, ir jums profesionaliai atsakyti pasistengs atsakingas vadybininkas
[16:25:32] As says: neatsako ten niekada
[16:25:41] As says: kur man kreiptis?
[16:47:17] pigu.lt.pagalba says: tikrai turi atsakyti, tiesiog siuo metu labai daug laisku todel procesas uztrunka

Kaip profesionaliai atsakė vadybinkas jau matome aprašytame el. laiške. Štai tokia šiandienos bendravimo patirtis. Bloga. Labai bloga.

P.S. Na ir dar kokie ten skeltanagiai nemokšos jų tą svetainę programavo? Dalimi funkcijų apskritai negalima naudotis per mobiliųjų  naršykles (Opera ir t.t.). O ir tas jų mirusių prekių laikymas tikrai erzinantis.

P.S.S. Aš esu užsisakęs jau ne vieną prekę, tiesa, vieno užsakymo neįvykdė, po savaitės paskambinę  ir pasakę: “jau neturime prekės”.

Papildymas.

1. Beje, sutapo, ir Dovilė parašė apie panašią problemą.

2. Štai kaip atrodo  jų pagalba 12:41 (tuo pačiu metu dar ir skambinu, kur vėl 10 min, girdžiu – prašome palaukti):

image

17 komentarų to “Bjauri patirtis – pigu.lt”

  1. ant rašė:

    Sveikas,
    kai as pirkau tai man nereikejo naudotis pagalba,tiesiog uzsakiau preke. Galbut butent todel likau patenkintas.. Bet isiminsiu tavo zodzius:)

  2. Ramūnas rašė:

    Turėsim ant omens :)

  3. NickasLT rašė:

    Oho koks i-hate-pigu straipsnis :) Šiaip aš esu keletą kartų pirkęs, tai bėdų buvo tik paskutinį kartą, kai vietoj žadėtų 5 dienų gavau siuntinį tik per ~10.

    Bet šiaip servisu patenkintas, jų puslapis patogus, kurjeriai iš siuntos.lt mandagūs, keletą kartų skambino mergiotė iš pigu.lt klausė ar viskas tvarkoj su prekėm.

    Tiesa ir aš esu kalbėjęs per skype su jais, supportas skystas, na bet vistiek – bent jau šioks toks supportas :)

  4. Frederico rašė:

    O kai tik dar galvojau pas juos pirkt, po sio posto nebepirksiu. Gal ir viskas su ju tom rekem gerai, bet jei taip su zmonem bendrauja lochai, tai is princio aprasciausia neirksiu :)

  5. monkey in the reasonably priced car rašė:

    Na toki pirkeja pavadinciau siek tiek inoringu – del techninio irenginio specifikacijos detales, klausi prekybos centro supporto. Spek, ar amazon.com helpdesk’as tau atsakytu i klausima? Manau, lygiai taip pat pasiulytu pasiskaityti produkto aprasyma, na geriausiu atveju pats nueitu paziuret. Ne tai kad manau, o zinau, nes teko paciam bendrauti su amazono helpdesku.
    Todel linkiu siek tiek sveikos nuovokos formuojant lukescius.
    Be to, manau pats atsakyma google butum rades per 10 min, vietoj to kad skambines i supporta :) )

  6. Darbas namie »  pigu.lt puola klientus. Grėsmė tinklaraščių žodžio laisvei? rašė:

    [...] įrašo, kritikuojančio pigu.lt pagalbos sistemą,  vienas asmuo sulaukė skambučio iš, galbūt, pigu.lt, kad aš [...]

  7. Andrius (nejau.net) rašė:

    Teko ir mano šeimos nariams susidurti su jais. Atsiliepimai ne kokie.

  8. Mulia rašė:

    Beda ta, kad jie ne tik nesuportina, bet ir meluoja savo kainomis…

  9. Raimondas rašė:

    O, aš apsipirkau sėkmingai.

  10. Eugenijus rašė:

    Pritariu įrašui.
    Support’as pas juos tikrai prastas prieš gerą pusmetį norėjau išleisti ten daug pinigų, bet jie nesugebėjo ištesėti pažado ir išspręsti problemą arba perskambinti.

  11. Bugben rašė:

    Ieskau atsiliepimu apie pigu ,nes ju darbas man jau darosi itartinas,galvojau,gal jie jau bankruotuoja,kad taip su pirkeju elgtis pradejo.Ir matau,kad ne vienam man cia prekes pristato po 10dienu nuo zadetu iki 5d ir be jokiu emociju ir perspejimu.Zodziu,
    Pirkau du kart is pigu, pirma kart kaip ir normalu viskas.Bet antra preke buvo uzsakyta pirmadieni o gavau tiktai kitos savaites 5dieni.Na viskas kaip ir butu suprantama visko buna,bet man net niekas nepranese,kad ji veluos o gal visai nebus.Pats is principo neskambinau ir nesiteiravau kodel preke taip veluoja.Tai,kad ju tas pristatimo terminas loterija,kada nori tada atveza.Ar cia toks pigus darbo stilius?

  12. Kaunas rašė:

    Nerasynekite nesamoniu. Viskas ten yra gerai.Ypac turint omeny, kad Lietuvoje e-prekyba dar tik kuriasi.Pirkau is ju jau gal kokius 7-8 kartus, viskas pakankamai normaliai. Kurjeriai irgi mandagus, berods siuntos.lt, visada paskambina ir suderina man (o ne jiems) patogu pristatymo laika pries atvaziuojant. Reikia dziaugtis, kad apskritai kazkas Lietuvoje dar bando vystyti versla, o ne begti i uzsieni.

  13. antanas rašė:

    Viskas gerai , nekreipiu dėmesio į smulkmenas .

  14. Igoras rašė:

    Pigu.lt yra Cili seimininku verslas. Kaip zinia siai kompanijai be pelno daugiau nieks nerupi, nei klientai, nei darbuotojai, uztenka paskutinio pavyzdzio kai paliko apie 100 dekrete sedinciu mamu skandinamame laive kuris vadinasi UAB Cilija. Ir marketingo akcijos ju klaikios, klientai tapatinami su lochais…

  15. IPetriukas rašė:

    Taip, man irgi teko pirkti pigu.lt ir likau nepatenkintas, bet pameginau kitas parduotuves tai man patiko http://www.itbank.lt parduotuve – ir kainos visai neblogos kompiuteriu, tikrai kai kurios prekes yra zymiai pigesnes negu pas juos. Dabar kai tiek daug tu elektroniniu parduotuviu priviso – lengva susirasti sau tinkama.

  16. asta rašė:

    Dar nuo 2009 m. naudojuosi ju paslaugomis ,viskas buvo labai gerai iki paskutinio karto.ten palikome ne viena tukstanteli, bet paskutiniuosju pirkiniu labai nusivyleme. O buvo taip…
    Pirkome plansete, po nepilnu dvieju menesiu sugedo. Isiunteme taisyti. Taise pusantro menesio. Pagaliau sulaukeme kada pataise, parsiunte atgal. Pasirodo,kad ta plansete kuria “sutaisyta” grazino… ne musu. Nudeveta ir dar su defektais, soniniai mygtukai (meniu,nustatymai) neveikia! Veikia tik esantys ant ekrano. Programeliu parsisiusti jokiu neimanoma, net skypes. Net knygu skaityti neina,kam man tada tokia plansete, jei neatlieka jai butinu funkciju. Interneta galiu narsyt per savo loptopa, vaiku stalini, ir blogiausiu atveju galiu naudotis savo ismaniuoju telefonu.
    Kadangi siunciant i garantini liepe sudet visas esantis jungtis, dokumentus ir panasiai, mes taip ir padarem, issiuntem su viskuo, o gavom be puses buvusiu jungciu. Jau trecia diena kaip jiems skambinu ir rasau laiskus, bet sulaukiu tik atsakymo: “informacija perdaveme atsakingam uz garantini aptarnavima asmeniui, laukite atsakymo”…
    Vis dar laukiu… Tik kazin ar sulauksiu…

  17. Marija rašė:

    aš iš pigu jau seniai nebeperku – viena vertus, toli važiuot atsiimt prekių (aš nemėgstu mokėt už pristatymą, tai linkusi pasiimti pati), o iš kitos pusės – buvo, kad gavau nekokybiškų prekių, nesulaukiau pagalbos ir šiaip buvo įvairių nesklandumų. Dabar man labiau patinka varlėj – sąlygos palankesnės (yra arčiau, parduotuvių visoj LT – daugiau kaip 20), čia dirba profesionalūs konsultantai, kurie man ne kartą pagelbėjo… Esu patenkinta, nieko blogo pasakyt negaliu. Tokia yra mano patirtis.

Palikite savo komentarą

Prenumeruok RSS Darbas internete Mobile Payments by Fortumo
  • KATEGORIJOS

  • NAUJIENOS

    KOMENTUOTA

    NAUJIKOMENTARAI

    MANOPARTNERIAI